Hej.

Hej alla vänner.

Kan tänka mig att det är en del som slutat att gå in på min blogg eftersom jag inte skrivit på nästan 3 veckor. Men jag vill säga att jag till person inte är en bloggare egentligen så det är svårt för mig att hålla den uppdaterad, men jag försöker så gått jag kan :) Är det så att folk har frågor och så, då kan man även hitta mig på fäjjan:)

Nu om handen, handen går sakta men säkert till det bättre. Den blir mer och mer funktionsduglig. Jag kan till och med diska själv nu eftersom alla sår är läkta:)
Jag kommer inom kort att lägga upp aldeles färska bilder på handen. Nu väntar jag på ett redskap som ska göra det möjligt för mig att börja träna överkroppen igen så skönt:) Nästa läkarbesök är den 3 Feb då ska man även rönka handen igen.

Just nu gör Maja en smarrig tårta eftersom det är min födelsedag idag. Så vi ska te mamma å fika. Så vi ska gratta både Mig och Maja eftersom hon fyllde i Måndags.
Maja väckte mig i morse med plättar ochmjölk ssååå gott ,sen fick jag en jätte fin armbands klocka såå fin. Men tyvärr måste vi lämna in den för dom hade sålt den med en spricka i glaset.

Nu ska vi te mamma.

PussåKram//Chris

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

GRATTIS i efterskotT!! =)



Ja du har inte vart så aktiv det senaste hehe..



Kul att handen börjar bli såå bra! Hoppas röntgen gick bra idag? =)



KRAM!

2009-02-03 @ 16:09:09
URL: http://sandragee.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0