Söndag 21/12

Nu sitter jag i Älvdalen hos min kära flickvän som kom hem från Afrika igen:)
Jag kan medela att jag nu efter 8 veckor skriver med hjälp av höger handen igen:) Nog för att det tar längre tid med två än en just nu. Men träning ger frädighet.

Jag var ju i Uppsala i Torsdags och det gick alla tiders eftersom doktorn var nöjd och vi öka träningen ytterligare ett snäpp. Jag har också fått order om att sluta med stödskenan så nu har jag handen fri 24 timmar om dygnet.. Det gör också att jag kan använda vantar och slipper ha handen innanför jackan. Men håll i er nu, gissa vad jag betalade för ett par vantar? 800 svenska riksdaler trodde alldrig att jag i hela mitt liv att jag skulle köpa ett par vantar för 800. Fast man tar ju det säkra före det osäkra, eftersom det gäller att ha fingeret varmt.


Igår var en riktigt mysdag. Den börja redan kl 06:15, då hämta Majas pappa mig och det bar iväg till Arlanda. Där jag äntligen efter 4 månader väntat fick träffa min Maja igen:).. Sen åkte vi till Älvdalen för att äta en underabar middag gjord av svärmor. Sedan kl 20:00 var det då äntligen dax för den stora finalen. Larz Kristerz i Dansbandskamspen. Det slutade ju som vi redan visste självklart vann ju Dalkarlana från Älvdalen. Det var stora glädje skutt här när Setman ropade ut deras namn:) Sen blir det mottagning ikväll här i Älv. Stor grattis! Bifogar ett lite smakprov till er alla.

//Peace


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Ja jag blev frisk..nästan... lite snuvig hehe.. men sjöng hur mycket som helst på fsten, så jag är svin hes nu.. haha.. och går sjöng jag karaoke på krogen.. 5 låtar elelr nt haha.. utan nån röst knappt alls hihi..



Åh de lät sm att du hade mysigt i helgen.. och ännu mysigar nu kan jag tänka mig! =)

Måste vara skönt att hon ä hemma :)



just nu är jg ju hemma md familjen..så kommer väl inte hinna läsa hennes blogg nu.. men när jag kommer hem igen =)

Kam!

2008-12-21 @ 14:33:55
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Åh du måste ha haft en helt underbar jul, när du fått tillbringa den tillsammans med tjejen! =)

Vad har ni gjort i Jul då?



Kul att du kan använda din högra hand nu också =)

Måste vara hur skönt som helst, även om den inte är 100%ig ännu..



Nu är jag hemma igen. Och min blogg kommer att vara lika aktiv som vanligt igen! =)



Kram Sandra.

2008-12-28 @ 15:07:13
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0