GOTT NYTT:)

Hej!

Förlåt en än gång för att jag inte har skrivit på ett tag. Men det kommer av två orsaker:)..

1 Det har varit Jul.
2 Jag har återgått till ett hyfsat normalt liv igen . Eftersom jag nu mera kan vara ute.

Jag sitter just nu i Älvdalen hos Maja. Jag glädjer mig just nu med att Sverige slog Ryssland med 5-0 i JVM i hockey. Alltså kan man sammanfatta med att dom krossa Ryssland.
Det har inte hänt så mycket mer med handen som jag kan uppdatera er med. Mer än att rörelsen smyger sig så smått på. Så nu sitter jag å skriver med hjälp av den högra också. Jag har fortfarande 2 öppna sår på pek ¨å lång finger. Det är lite drygt men hoppas dom läcker snart.
Jag ska tillbaka på fredag för att träffa min sjukgymmnast. Så då kan jag uppdatera läget lite ytterligare. Men vi kan i alla fall säga att det går framåt och inte bakåt.:)

Idag ringde även Mora tidningen och bad om att få skriva om olyckan. Man är ju inte den som är den så jag ställde upp. Så på fredag är man med i Mora Tidnigen och berättar om olyckan:)

Till sist Önskar jag er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

//Christoffer

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

HEJJA Sverige!!! hehe :P



Ja jag förstår det.. Det är kul för dig att du kan leva mer normalt nu =)



Själv va jag med familjen hela julen också.. och umgicks lite med olika barndomsvänner.. =)





Åh va kuL!! =) Hur gick det på sånglektionen då? :)



Gott Nytt 2009

2009-01-01 @ 16:40:11
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: "moster" Anneli

Hej Christoffer!



Vad roligt att höra att det går framåt med dina

fingrar och att du mår men det jag har läst så har

nog Maja gjort en insats där. Ha det så jättebra och

ett riktigt Gott Nytt År.



Jätte kram/Anneli

2009-01-02 @ 10:58:32
Postat av: Erika

Härligt att höra att det går framåt för dig. Mamma visade mig artikeln i tidningen nu när jag varit hemma på lite jullov! :)

Ville bara önska dig god fortsättning på det nya året!

/Erika

2009-01-04 @ 19:37:17
URL: http://vandringentillbaka.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 18:24:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0