Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Jimmy Jonsson

WTF!!! Vad fan ar det som har hant mannen!? Jag hade ingen aning om det har! Jag har varit borta pa resande fot sa det kanske inte ar sa konstigt men nar jag sag gruppen pa fejjan dar andreas var medlem och det stod nagonting om olycka fick jag bara lov att kolla efter vad som hade hant.. jag kande inte igen dej pa bilden, den var lite mork men nar jag laste att det var du fros det till i magen pa mej. jag tankte direkt

har han rakat ut for en bilolycka? ar han okej? kommer han bli lam? har han blivit av med armen? benen? huvudet? nejda, inte huvudet men du vet att tankarna som cirkulerar i skallen pa en nar man inser att nagot har hant ens vanner, innan man vet riktigt hur illa det ar, inte alltid ar kopplade till verkligheten. jag laste din blogg och den var verkligen spannande.. lite frustrerande bara att lasa igen om allt innan man far reda pa vad som har hant men vafan, det ar sa varje thriller ar uppbyggd.. en laaaaaaaaaaaaaaaaaangt spanningsmoment innan sanning anslojas. bra jobbat mannen!

hur gar det med fingarna da? sitter dom pa plats nu eller ramlade dom av? jag vet inte hur jag ska lagga fram det pa ett mindre avdramatiserat satt.. som nar en mor plastrar om sitt barn som skurit sej i tummen

nemen, ska vi satta mossa pa lilla tummetotten, gubben.. vad vill han ha for mossa tror du, alskling? bamse eller skalman.

ifall det skulle vara sa att fingertopparna rykte sa vill jag inte lagga fram det pa det allvarliga sattet.. se det possitivt, du kommer inte fa smuts under naglarna iallafall!

krya pa dej mannen! jag skickar glada tankar till dej. Halsa alla dar hemma sa ses vi nar jag kommer hem igen. du ar bast!

Jimmy

2008-11-27 @ 17:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0